BACK TO WORK: 25% OFF Shoppaa täältä

Asiakaspalvelu

PALAUTUS

Palautus

Palautusehdot
- Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tämä edellyttää, että tuote on testattu ja palautettu meille alkuperäisessä kunnossaan kaikkien siihen liittyvien tuotetunnisteiden kanssa ja ilman tahroja, koiran / kissan karvoja tai vastaavia. Palautettua tuotetta ei myöskään saa pestä. Muista, että peruutus- ja muutosoikeus ei koske alusvaatteita tai uimapukuja.

Miten teen tuotepalautuksen?
- Pakkaa tuote/tuotteet, jotka haluat palauttaa, alkuperäisiin pakkauksiinsa kaikkine lappuineen.
- Pakkaa tuote/tuotteet lisäksi ulompaan pakettiin, esim. pussiin/laatikkoon, jossa tilauksesi saapui.
- Täytä mukana toimitettu palautuslomake niin tarkkaan kuin mahdollista ja kerro palautuksen syy.
- Liimaa valmiiksi maksettu palautustarra palautuksesi pakettiin. Muista, että vanhat lähetystarrat eivät saa olla näkyvissä. Jätä sitten paketti samaan noutopisteeseen, josta hait sen.
- Saat vahvistuksen sähköpostiin heti, kun olemme käsitelleet palautuksen. Käsittely kestää tavallisesti 5-14 työpäivää siitä hetkestä, kun se jätettiin jakelupisteeseen.

Oletteko vastaanottaneet palautukseni?
- Heti kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse. Huomaa, että palautuksesi jakelupisteelle jättämisestä voi kulua jopa 14 päivää ennen kuin lopulta käsittelemme asian.

Mitä teen laskulleni palauttaessani tuotteeni?
- Laskusi korjaantuu heti, kun palautus on käsitelty, ja saat vahvistuksen sähköpostitse. Jos pidät osan tilaamistasi tuotteista, saat päivitetyn laskun sähköpostiisi, kun palautus on käsitelty. Standardilaskussa on 14 päivää maksuaikaa, mutta jos eräpäivä alkaa lähentyä, voit pysäyttää Klarna-laskusi. Laskun pysäyttämiseksi toimi seuraavasti: Kirjaudu sisään Klarna.fi-sivustolle tai applikaatioon. Kirjauduttuasi sinun pitäisi nähdä kaikki aktiiviset Klarna-laskusi. Valitse lasku, jota palautus koskee ja napsauta palautuksen raportointia.

Miten teen reklamaation?
- Lähetä meille sähköpostitse tilaustunnuksesi ja ainakin kaksi kuvaa, jotka osoittavat mahdollisimman selvästi vahingoittumisen/vian, niin arvioimme asian ja palaamme siihen mahdollisimman pian. Voit ottaa meihin yhteyttä kotisivuillamme olevan yhteydenottolomakkeen avulla TÄSTÄ.

Vaihto

Vaihdon ehdot
Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tämä edellyttää, että tuote on testattu ja palautettu meille alkuperäisessä kunnossaan kaikkien siihen liittyvien tuotetunnisteiden kanssa ja ilman tahroja, koiran / kissan karvoja tai vastaavia. Palautettua tuotetta ei myöskään saa pestä. Muista, että peruutus- ja muutosoikeus ei koske alusvaatteita tai uimapukuja.

Miten vaihdan tuotteen?
- Jos et ole täysin tyytyväinen meiltä ostamaasi tuotteeseen ja haluat vaihtaa sen toiseen väriin, kokoon tai jopa täysin eri tuotteeseen, palauta tuote, johon et ole tyytyväinen, yksinkertaisesti meille tavallisena palautuksena ja tee uusi tilaus valiten eri tuotteen/värin/koon.
- Täytä palautus niin tarkkaan kuin mahdollista ja anna palautuksen syyksi palautus. Saat lisäohjeita palautuksen tekemisestä napsauttamalla “Palautukset”-painiketta tämän tekstin yllä olevasta valikosta.
- Tilaa sitten halutessasi täysin uusi tuote/väri/koko, johon haluat vaihtaa.
- Jos tuotteen/värin/koon, johon haluat vaihtaa, hinta on muuttunut ja on korkeampi vaihtotuotetta tilatessa, esim. jos alkuperäinen ostos on tehty jo päättyneen kampanjan aikana, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kotisivun yhteydenottolomakkeesta sen jälkeen, kun olet koonnut uuden tilauksen, jolloin hinta korjataan suoraan niin, että saat saman hinnan kuin alkuperäisessä tilauksessa.
- Jos olet esim. valinnut korttimaksun/tilisiirron alkuperäisen tilauksesi maksutavaksi, on hyvä valita 14 päivän ilmainen Klarna-lasku uutta tuotetta tilatessasi. Se ei maksa mitään, ja ehdimme siten käsitellä palautuksesi ja korjata maksun/laskun alkuperäisen tilauksen mukaan ennen kuin joudut maksamaan uudesta tuotteesta turhaan.

Palautustarrani tai palautuslomakkeeni eivät ole tallessa, miten toimin?
- Ei hätää, ota meihin yhteyttä kotisivun yhteydenottolomakkeella TÄSTÄ ja lähetämme sinulle heti uuden palautustarran ja/tai palautuslomakkeen.